När du kommer

Jag har inte en bild på dig
För du är ännu inte född
Jag måste vara galen
Som längtar efter dig så mycket
När du kommer till den här världen
Då lovar jag att jag ska försöka se på världen
Med dina ögon
Vackra blå ögon av naivitet och facination
Naivitet som inte förvandlas till den där bitterheten av att vara fast
Jag lovar att du ska få uppleva denna värld
Så som jag alltid har drömt om
Att inspirerad av varje löv
Simma i vatten och känna friheten
Känna ett band till den där speciella lena stenen
Som att just denna sten kommer hjälpa dig genom svåra stunder
Innan du kommer in till den här världen
Ska jag redan vara glad
Men när du kommer
Då vet jag att vissa dagar
Ja, då är mitt liv komplett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0